Resulaten samenwerking Ro!Entree en SUSA
- Van alle inkomende calls wordt
- 70% direct opgelost
- SUSA-studenten & Ro!Entree zijn
- 100% match
- Training van 2 weken met
- 25% verkort
Vanwege de participatiewet en het feit dat mensen starten met een andere baan of er simpelweg geen match is, was bij Ro!Entree een continue aanwas van personeel nodig. Gevolg: een aanhoudend personeelstekort op de klantenservice-afdeling, wat zorgde voor lange wachtrijen voor klanten. Sinds de komst van SUSA-studenten is de bezetting altijd 100% en komen de roosters makkelijk rond. In onze SUSA & Ro!Entree case lees je hoe we dit samen regelen.
Hoe kun je een continue doorstroom aan werknemers realiseren en tegelijkertijd wendbaar zijn tijdens drukke periodes? Ro!Entree’s doel om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een plek te bieden, maakt dat het aanname proces uitgebreider is waardoor er tekorten in de lijn ontstonden. Toen Ro!Entree SUSA inschakelde kwamen de roosters niet meer rond en werden de wachtrijen voor klanten langer. De uitdaging voor Ro!Entree zat ‘m dus in het vullen van gaten in de roosters.
SUSA weet dat hoogopgeleide hbo- en wo-studenten leergierig en snel van begrip zijn. We zorgen dat de geselecteerde studenten snel ingewerkt worden om onvoorspelbare wachtrijen te beperken. Doordat SUSA-studenten middels ons Poolconcept mega-flexibel inzetbaar zijn, bieden zij een perfecte aanvulling op het reguliere personeel. Het opleidingsniveau en de continue flexibiliteit van studenten bleek de uitkomst voor Ro!Entree.
Manager bij Ro!Entree
Senior Manager Klantcontact
SUSA flexibel studentenwerk