Jesse: Ik leer elke dag weer nieuwe dingen. Ik heb bijna elke dag wel een vraag die ik nog niet eerder heb gehad. Ik spreek met zoveel verschillende mensen en dat zorgt ervoor dat mijn communicatieve vaardigheden zich ook blijven ontwikkelen. Door de trainingen en coachingssessies die ik krijg wordt dit heel erg versterkt.
Soms is het lastig als ik een ingewikkelde vraag heb en daarvoor een collega moet hebben die er niet is. Je moet het dan echt zelf oplossen. Meestal spreek ik dan met de deelnemer af dat ik later terugbel. Gelukkig is dit op deze manier goed op te lossen.
Dewi: De vragen die we via e-mail binnenkrijgen vind ik het uitdagendst. Dit zijn vaak hele uitgebreide vragen. Vaak is het een soort samenvatting van alle vragen die de klant heeft. Dan is het aan jou om zo goed mogelijk antwoord te geven en dat kan best uitdagend zijn. Je mag niet altijd alle gegevens geven. Soms is het ook uitdagend om überhaupt antwoord te geven op de vraag. En als je dat niet kan, dan is het de uitdaging toch wel een zo’n goed mogelijke mail op te stellen.
Soms is informatie lastig te vinden. Soms mis je een stuk informatie, dan moet je dit aan collega’s vragen. Het kan best lang duren voordat je dan een antwoord hebt. Soms heb je ook een stuk kennis nodig van een programma dat nog niet is uitgelegd, ook dan moet je om hulp vragen.